26 maj 2009

Jaram sie
Jaram sie blogiem JMD czy jakos tak ooo tak! pisz kobieto ksiazki!
Koniec roku sie zbliza i juz mi sie nic nie chce... juz nic nie zamierzam robic... srednia wystarczająca... zachowanie DOBRE... czyz nie zdumiewające?! Emi ma DOBRE zachowanie ahhh!

Łopalałam sie dzis i jak zawsze pieką mnie policzki...
Jutro ktos chce na wycieczke rowerowa czy cos? Bo trzeba ten tluszcz spalać!
Mamie dałam ładne kwiatki... zapomnialam jak one sie nazywaja, ale nie jest mi to do szczescia potrzebne ;)
Mam ochote na zdjecia ale jakos chyba jednak nie...
Dawno nie widzialam sie z Faron i Mysz chyba co?
Cipki! Britney night trzeba zrobic! :D
W piatek ma deszcz padać a ja z An wawa przeciez... ahhh tam :/
Torbe sobie znalazłam :D Musze ja kupic w piatek albo wtorek nie? no pewnie!

0 komentarze:

Prześlij komentarz