21 sty 2010

Kolejne gwiazdy Openera ogloszone... Pierwszy zespol yyy jakis z afryki.... Muzyka Sahary ma byc. Nie pamietam jak on sie zwał, a juz mi sie szukac nie chce. Juz sobie wyobrazam tlum z turbanami na glowach, ogniska i tance wokol nich :D Milo bedzie.
A drugi zespol to Mando Diao. Pierwsze wrazenie -Mango co?!?!?! A potem uslyszalam Dance with somebody i mnie olsnilo. Ale ta konkretna piosenke to nie wiem skad znam. Chyba jakas bardziej radiowa, bo skad niby mialabym ja znac? Yhhh
Tance Sahary nadal mi siedza w glowie.
Dzwonilam do babci z zyczeniami... mowila, ze chcialaby miec 30 lat :D Calkiem milo :P
Ja juz nie wiem co mam dzis ze soba zrobic, posprzatalam pokoj, czytalam, uczylam sie, spalam z pol godzinki, slychalam muzyki, na film nie mam ochoty. Ciekawe jak tam na basenie, juz za nim tesknie :(
Jutro urodziny Asi, stara juz bedzie strasznie. Przykro mi Asiu :) Hahaha!!!!!!!!!!!!! (to był śmiech z powiewiem grozy)

1 komentarze:

JMD pisze...

Nienawidzę Cię.

Prześlij komentarz