5 wrz 2010

5 września

A wiec, nadszedl ten rok ktory zawsze byl taaak bardzo odlegly, rok szkolny 2010/11. Rok ktory podobno zadecyduje o wszystkim. Rok w ktorym napiszę maturę. Jest zapal, jak narazie przyćmiony chorobą ktora mnie zlapala juz 2 wrzesnia :/ Jest antybiotyk jest zabawa. Obiecalam sobie ze od teraz bede codziennie poswiecac godzine na czytanie. Musze czytac. I kupie ksiazki do maty, a co najwazniejsze bede ich uzywac. I bede sie uczyc w tym roku. Za te cale 11 lat kiedy jechalam na farcie, kombinowaniu i niezaprzeczalnej inteligencji (takze ludzi dookola). Wyucze sie wszystkiego co trzeba. I mam nadzieje ze Aska i Opor maja takie same zamiary.
A wiec do dzieła! Moja praca w tym roku zaczyna sie od Nad Niemnem. Mama dała rade to i ja dam. Tak! Dam rade! DAm Rade! DAM RADE przeczytac Nad Niemnem!
A od jutra ruszamy na basen. Grupo basenowa do dzieła. plywamy plywamy plywamy chudniemy, bo studniowka tuż tuż!
:*

3 komentarze:

JMD pisze...

Przeciez ja i Opor zawsze solidnie pracowalismy na swoje wzorowe swiadectwa. W ogole nie wiem skad ta wzmianka o nas :>

Em pisze...

Poprostu sie o was martwię :D

JMD pisze...

AAaaawwww

Prześlij komentarz