18 gru 2010

Nie lubie czasu kiedy nie mam co robic, gdy mam za duzo czasu to jeszcze bardziej sie opierdalam i jeszcze bardziej nie umiem sie ogarnac i jeszcze bardziej jestem nie do zycia. Potrzebuje jakiegos ciaglego zajecia. Tylko nie siedzenia w szkole po 8h dziennie a jakiegos biegania gdzies i cos robienia co jest pozyteczne i ciekawe. Im wiecej mam zajec tym wiecej w zyciu robie. Teraz nei mam zadnych zajec wiec nie robie nic.

Ania Bugajowa jest spoko :) Ma stopę 36 i lubi herbatę z bp. I robi gwiazdki aparatem ;)

Zrobilismy dziś najgorszą rzecz jaką moglismy zrobic. Zdjecie przy fontannie. Nie pokaze go. Bo nie mam

Nie mam nadal zadnej muzyki. Moze jutro bym podjechala do Ani i by mi zgrala? Nie wiem, zobaczymy.

Mam do nauczenia mate a nie moge. Calym sercem i duszą nie moge.

Bylam wczoraj na koncercie. NIe zrobil mi tak dobrze jak powinien. Wrecz przeciwnie, dobił tematyką. Kto wymyslil zeby caly koncert o milosci byl?! Bez sensu. Zamulilam tylko.

Odpycham ludzi i to dlatego nie mam sie z kim spotykac czesto. Nikt mnie nie chce. A przez to ja nie moge sie ogarnac. 

I szczerze jebie tą studniowkę.Z calego serca żaluję że nie bedzie wymarzoną studniowką i z całego serca nie chce na nią iść. Lzy mi sie w oczach zbieraja jak pomysle ze musze tam byc. Bo przeciez mi nie pozwolą nie iść. Bo przeciez to studniowka, kazdy musi isc na studniowke. A ja nie chce! Mam plan, posiedze 2h i spadam. Moze do kfc. Ktos chetny?
I w cale nie szukam sukienki i w ogole nie mam pojecia co ja na siebie zaloze. Jebac ta sukienke.

I kurwa sie mijamy jak huj.

NIE ZEMŚĆ!

NIE moge kuuurwa

Masakra jakas

Huj z wigilią

I z tą pasterką.

0 komentarze:

Prześlij komentarz