17 lut 2010

Środa, dostalam okresu... mama mowi zebym sie cieszyla, ona nie ma, ale spokojnie... brata nie bedzie. Gdyby byl brat, to pewnie bylby ten moj wymarzony Kubuś albo Dawid.
Dziś sprawdzalam jak by bylo do synkow mowić :) "KUBA! DAWID! DO POKOJU!" Pasuje!
Milo by bylo miec dwoch takich synkow :D Bardzo milo
No wiec przez ten okres wcale nie mam dobrego humoru, nic sie nie dzieje, siedze caly dzien i sie opieprzam zamiast zrobic cos porządnego, wychodze ostatnio z jednego bólu i zaczyna bolec cos innego. Chyba poprostu takie zycie jest na starosc. Co do tej pelnoletnosci to Asia napisala calkiem milego do czytania posta. I idealnie trafila z tym ze juz po urodzinach przychodzi lekka satysfakcja, i ta swiadomosc... ze jest sie samym dla siebie, i swiadomosc ze jesli chce sie jechac to sie jedzie. Ja poczulam ta satysfakcje dzien po urodzinach. Chociaz juz potem bylo tylko gorzej. Z ojcem najgorzej. Po urodzinach nagle zauwazyl zmiany ktore nastąpily u mnie na przelomie dluuugich miesiecy mojego zycia, łazi niesamowicie mily, za mily, zdecydowanie za mily i sztucznie kochany. I mowi do mnie "Emilko" co brzmi z jego ust jeszcze gorzej niz babcine "Emisiuuuu..." No wiec narazie unikam ojca jak tylko moge, nie przezyje jesli dalej tak bedzie ;

Od niedawna slucham nowej plyty Massive Attack, i hmmm... nie jest taka ze gdy sie slyszy pierwsza piosenke to nogi ma sie z waty a przez ciało przeplywa gorąca fala zachwytu, ale... nie jest zła. Po pierwszym, drugim sluchaniu nie bardzo mi sie podobalo, odczekalam i zaczelam znow, mysle ze musze jej posluchac w samochodzie, a bedzie jeszcze lepiej. Niestety ja za kierownicą mam okazje do sluchania tylko i wylacznie Radia z Maryjką. Mam nadzieje ze juz niedlugo.

zeby poprawic sobie humor wstawię całkiem ładne zdjecie ktore zrobila mi Natalka :)

samoocena na dzis -10
piosenka na dzis?






Poszly dwie bo nie moglam sie zdecydowac... odjazd w strone czegos pozytywniejszego. Mam nadzieje ze nie bedzie ich przesyt w vivie, bo one chyba troche w takim stylu viviowym :/





Zdjęcie na dzis? Jak mowilam... moje :)

1 komentarze:

JMD pisze...

O_o wyglądasz na tym zdjęciu jak Pink i właśnie gwałcę cię wzrokiem.

Prześlij komentarz