18 gru 2011

Ciekawa jestem czy ktoś tu jeszcze wchodzi, czy wchodzilo duzo więcej osob niz myslalam. WIedziałam o jakichś trzech może.
Chcę wrócić do życia. Bardzo o to proszę siebię. Nie poddawaj się. Moje problemy to nie duzo problemy. Mam rodzinę, mam co jeść, co lepsze, mam za co napić się wódki. Mam za co się uczyć i mam okazję, by budować swoją przyszłość. Jakoś ostatnio bardzo dużo myślę o ludziach w krajach gdzie nie da się żyć tak pięknie jak u nas, gdzie co dzień trzeba się modlić by nie umrzeć, chodzić 5km po wodę albo walczyć w jakikolwiek inny sposób o przetrwanie. Jestesmy glupi, nie zdajemy sobie z niczego sprawy, nie doceniamy. Zamykamy się i nie reagujemy na bodźce ze świata, słabi jestesmy. Nie musimy robić nic a mamy problem ze zrobieniem czegokolwiek z własnej woli. Chcę mieć 13 lat. Pomimo całej radości z tego, że nie muszę mieszkać dalej w Plonsku. Chcę być mała i radosna.

0 komentarze:

Prześlij komentarz