27 gru 2011

Ja jebię! Co jest z wami facetami nie tak? Co wam się stało? Czy na prawde zmierzamy do sytuacji jaką znamy z seksmisji?!
Jeden narzeka jaka to kolejka się do niego ustawia, jak to sobie nie może poradzić. Boooże co ja w sobie takiego mam, że one tak do mnie lecą i to zawsze te ktore lubie, mieszają mi w głowie, nie dają żyć, czemu ja taki biedny?! Co robić?! - A niech bóg da żebym ja pierwsza w tej kolejce była!
Drugi też ma problem. Jedna, jedyna a chce go za przyjaciela, on ją kocha ona nie, co on ma zrobic gdy ona zajęta? Zaprasza na obiad, chyba nie pojdzie, ale kocha. Jakby się brał i zabrać nie mógł, taka robota to nie robota.
Wkurwiacie mnie panowie. Jednemu za dużo, drugiemu za mało, baby się z was porobiły, a nie mężczyźni.


A tutaj piosenka ukradziona od Kuby.

0 komentarze:

Prześlij komentarz